Fotoksiążka Saal Digital


   Na jednym z portali internetowych pojawiła się informacja o możliwości przetestowania fotoksiążki firmy Saal Digital a ponieważ nigdy nie miałam doczynienia z tego typu usługą postanowiłam spróbować. Na początku trzeba było wysłać e-maila zgłoszeniowego a po kilku dniach przyszła wiadomość zwrotna z akceptacją zgłoszenia i kuponem o wartości 150zł na realizację zamówienia. Wraz z kuponem pojawił się od razu link do aplikacji, w której mogłam zaprojektować swoją książkę. Początkowo program przeraził mnie ilością opcji i zakładek ale w gruncie rzeczy nie taki diabeł straszny jak go malują i od początku intuicyjnie przeprowadził mnie przez wszystkie możliwe opcje. Ogólnie to chyba dłużej wybierałam zdjęcia do mojej fotoksiążki niż cały proces jej kształtowania. Po zatwierdzeniu i dodaniu jej do koszyka pozostały proces był już bardzo szybki. Zamówienie złożyłam w niedzielę wieczorem a już w środę popołudniu książka była w moich rękach. Ja wybrałam fotoksiążkę poziomą, papier matowy, z kilkoma zdjęciami na jednej stronie. Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu. Zdjęcia są bardzo dobrej jakości, okładka twarda a papier gruby więc mogę być spokojna, że posłuży mi na lata. Z czystym sumieniem mogę polecić fotoksiążkę od Saal Digital. Poniżej kilka zdjęć fotoksiążki.

 
 
 
 
 
 
 










Komentarze