Paluszki krabowe w chlebku

Jeśli lubicie paluszki krabowe to ta przekąska jest dla Was idealna, zarówno na ciepło jak i na zimno. Ja zrobiłam ja dla naszych gości a to co zostało zabrałam jako drugie śniadanie do pracy.


 Składniki:
- 150 g mąki pszennej
- 3 jajka
- 200 ml mleka
- 8 łyżek oliwy
- 100 g startego żółtego sera
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 2 liście laurowe
- 2 średnie marchewki
- 1 opakowanie paluszków krabowych
- 1 pęczek natki pietruszki
- 1 łyżeczka ziół prowansalskich
- 1 łyżeczka papryki ostrej
- sól i pieprz
- 2 łyżki masła

Przygotowanie:
Marchewki obieramy, kroimy w małą kostkę i smażymy na maśle z liści laurowymi do miękkości. Do miski wbijamy jajka, wlewamy mleko i oliwę, mieszamy. Mąkę z proszkiem przesiewamy i dodajemy do masy razem z posiekaną pietruszką i serem żółtym. Całość mieszamy i doprawiamy do smaku solą, pieprzem, papryką ostrą i ziołami prowansalskimi. Keksówkę smarujemy masłem i wysypujemy bułką tartą. Wlewamy 1/3 masy serowej, układamy połowę pokrojonych paluszków krabowych oraz marchewki. Zalewamy warstwą ciasta i ponownie układamy resztę paluszków i marchewki i znowu zalewamy pozostałością ciasta. Pieczemy w 180 C przez około 90 minut.


Komentarze